Лирически отклонения

Сенките

In Субекти on June 28, 2010 at 12:24 am

Не, няма да ти повярвам. Независимо какви доводи ми представиш, аз няма да приема тезата ти. За мен хората никога няма да бъдат това, което показват. Аз повече няма, повтарям – няма да повярвам на никого. Всички са  лицемери и егоисти, дори и ти! Ако можеше да се видиш какъв лицемер си станал, просто сам щеше да се прокудиш в Мордор! Но както винаги, това с което започвам въобще не е важно. Исках просто да ти кажа, че всички хора сме едни ужасни псевдо мислещи животни със закърнели мозъци. Захвърлили сме душите си на заден план и си мислим, че като задоволяваме личните си нужди и желания сме щастливи. Забравили сме, че истинското щастие може да бъде открито само в очите на човека до нас.. никога няма да го откриеш в парите пред себе си или в еуфорията от евтините наркотици, до които си се докопал ( виж с качествените може да имаш по-голям шанс ). Нищожните ви и мижави мечти ме карат да се чувствам жив, защото аз изживявам вашите мечти, но никога няма да постигна моите, защо ли? Защото вече съм се отказал от тях. Поставям си цели, рядко правя планове как да постигна тези цели, но никога не се впускам да се доверявам на мечтите си. Не, че ги няма, напротив. Аз съм от онези хора, които могат по цял ден да си лежат на леглата, прегърнали възглавницата и потопени в мечтата за едно по-светло бъдеще… но после просто осъзнавам къде съм, къде си мечтая да съм… и всичко си остава просто една скица с преобладаващи следи от гумичка koh-i-noоr ( да – онази със слончето ) върху листа. Така, че докато моите мечти са просто едни бели листи, то вашите са цветни снимки, които аз имам в албума си със спомени. И между другото… липсват ми. Понякога имам чувството, че тази скрита агресия ще доведе до нещо лошо, но за сега всичко е спокойно, благодарение на гумичката и никотина. Въпреки всичко ми се иска да ви кажа, че има смисъл да живеете, но не го виждам. Вашето лицемерие ви заравя все по-дълбоко….

Аман от егоисти и спортисти на хормони за самочувствие….

Leave a Reply

