Лирически отклонения

In нищожни on August 22, 2010 at 12:15 am

Драги ми Смехурко,

Привет отново, как си, от много време не съм се чувал с теб. Има ли причина или пак си тръгнал някъде, яхнал хартиена лястовица, чакащ вятъра да те отвее зад хоризонта (или от ляво на него?)

При мен всичко е прекрасно. Август е, но люлякът в градината цъфти и, незнайно защо, цветовете миришат на праскови. Някои го наричат ГМО, на мен просто ми се струва като творение без концепция. Но пък и аз май нямам концепция? За това май ще си направя един план конспект как да развия темата на живота и после ще публикувам сборник “Най-лесният начин да напишете съчинение-разсъждение върху живота си”. Ама и това май няма да стане, ‘щото финансите не ми стигат за нищо, ама баш за нищо. Карай, здраве да е.

Та, люлякът цъфти, де, а от аромата му главата ми е замаяна и се чувствам като в катарзис, някаква огромна екзалтазия. Пак обърках всъщност, нещо се припънах по пътя и си ударих носа много сериозно. Това е то, просто натъртване, но тече кръв и няма значение колко държа главата си назад – кръвта не спира, а най-много да ми влезе звезден прах в окото и то отново да се възпали. Гореспоменатата грешка мога да я опиша като гадна кубинка върху егото ми, мачка, тъпче, а аз май като удавник ще драпам нагоре, срещу течението, някакви пъстърви ще ме шляпат с опашки по лицето, но ще драпам, знам, пък може би някоя ден ще се поправя, не, че мога да върна времето назад, но мога да догоня бъдещето и за него да се боря. Нека само не е спартанска битка, вездесъщи духовни Термопили. Въпреки това ще опитам.

Ще.

Бягам, драги ми Смехурко, люлякът е взел да прецъфтява, горещината го убива, трябва да го полея. Ах, ето го звездния прах в окото, мамка му мръсна!

Чао, до скоро, ще се видим Там.

Leave a Reply

